do góry
Strona główna Urząd Ankiety pomiaru satysfakcji klientów

Szanowni Państwo

Jeśli korzystali Państwo z usług naszego Urzędu, zapraszamy  do wypełnienia kwestionariusza pomiaru satysfakcji klienta z usług, świadczonych przez Urząd Miasta Racibórz.

Wyniki tej ankiety pozwolą nam podejmować działania, w wyniku których poprawimy pracę jednostek organizacyjnych Urzędu

Klikając na poniższą ikonę przejdziesz do wypełniania ankiety mierzenia satysfakcji klienta.

Obrazek, w który należy kliknąć aby przejść do strony z ankietą

Klikając na ikonę telefonu uzyskasz poprzez twój komputer bezpłatne połączenie telefoniczne z pracownikiem Urzędu Miasta, który pomoże Ci wypełnić ankietę mierzenia satysfakcji klienta.

 
kategoria: raporty [4]
format Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
pdf Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzedu Miasta Racibórz za 2013 r.pdf 13-02-22 08:20 189.51KB pobierz plik: Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzedu Miasta Racibórz za 2013 r.pdf
doc Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2014 r.doc 15-02-16 15:03 553KB pobierz plik: Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2014 r.doc
pdf Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2015 16-03-02 12:41 169.85KB pobierz plik: Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2015
pdf Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2016 r. 17-02-21 11:09 425.07KB pobierz plik: Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2016 r.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H