Projekty i inwestycje unijne
  • Język migowy
  • BIP
Strona główna/Urząd/Ankiety badania satysfakcji klientów

Ankiety badania satysfakcji klientów

Szanowni Państwo

Jeśli korzystali Państwo z usług naszego Urzędu, zapraszamy  do wypełnienia ankiety badania satysfakcji klienta z usług, świadczonych przez Urząd Miasta Racibórz.

Wyniki tej ankiety pozwolą nam podejmować działania, w wyniku których poprawimy pracę jednostek organizacyjnych Urzędu

Klikając TUTAJ przejdziesz do wypełniania ankiety. 

Kategoria: raporty [5]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2020-02-03 Raport z badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2019 r
ilość pobrań: 636
Raport z badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2019 r 170.52KB zobacz
pdf 2021-02-02 Raport z badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2020 r.
ilość pobrań: 366
Raport z badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2020 r. 185.39KB zobacz
pdf 2022-02-01 Raport z badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2021 r.
ilość pobrań: 242
Raport z badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2021 r. 165.79KB zobacz
pdf 2018-01-19 Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2017 r.
ilość pobrań: 665
Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2017 r. 478.15KB zobacz
pdf 2019-01-17 Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2018 r.
ilość pobrań: 564
Raport z pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz za 2018 r. 458.03KB zobacz
do góry