• Język migowy
  • BIP
Strona główna/Urząd/Patronat Prezydenta Miasta Racibórz

Patronat Prezydenta Miasta Racibórz

Od 2 czerwca 2020 r. obowiązuje Regulamin przyznawania wyróżnienia: Patronat Prezydenta Miasta Racibórz. Osoby i organizacje zainteresowane objęciem swoich wydarzeń lub akcji tym patronatem proszone są o zapoznanie się z załączonym poniżej regulaminem przyznawania ww. wyróżnienia.

Głównym założeniem przyjęcia regulaminu przyznawania patronatu jest uporządkowanie i kontrola nad przyznawaniem tego wyróżnienia, jego monitoring oraz wykorzystanie potencjału promocyjnego przez Miasto Racibórz. W regulaminie jest opisana procedura ubiegania się o patronat oraz warunki jakimi jest objęte przyznanie tego wyróżnienia.

UWAGA! Przyznanie patronatu nie oznacza deklaracji wsparcia organizacyjnego ani finansowego ze strony Miasta Racibórz. Te sprawy są rozpatrywane osobno.


Najważniejsze zmiany w przyznawaniu patronatu


Każdy wnioskujący o przyznanie Patronatu Prezydenta Miasta Racibórz powinien z 30-dniowym wyprzedzeniem wypełnić i przekazać do Urzędu Miasta wniosek (załącznik nr 1 do regulaminu).
Wnioskujący, który otrzyma Patronat Prezydenta Miasta Racibórz zobowiązuje się do ogłoszenia tego faktu na swoich materiałach promocyjnych oraz do przesłania sprawozdania z przebiegu wydarzenia wraz z dokumentacją zdjęciową. Formularz sprawozdania stanowi załącznik nr 2 do regulaminu.

Poniżej załączamy Regulamin przyznawania Patronatu Prezydenta Miasta Racibórz oraz załączniki. Dokumenty te są również dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP)

Kategoria: Powiązane pliki [3]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2020-06-19 Regulamin - Patronat Prezydenta Miasta Racibórz
ilość pobrań: 817
Regulamin - Patronat Prezydenta Miasta Racibórz 210.96KB zobacz
docx 2020-06-19 Wzór sprawozdania
ilość pobrań: 722
Wzór sprawozdania 16.86KB -
pdf 2022-07-06 Wniosek - patronat
ilość pobrań: 856
Wniosek - patronat 71.99KB zobacz
do góry