• Język migowy
  • BIP
Strona główna/Invest in Raciborz/Aktualności gospodarcze/Racibórz promuje się na billboardach w największych (..)

Racibórz promuje się na billboardach w największych miastach Polski

2018-01-23
 

Wrocław, Poznań, Katowice, Radom, Łódź i Częstochowa. Na terenie tych miast Racibórz będzie promował tereny inwestycyjne tzw. „nowej strefy” przy ul. Cecylii i Gospodarczej. W ramach kampanii, już w lutym, billboardy zachęcające do inwestowania w Raciborzu pojawią się przy głównych ulicach, centrach handlowych, lotniskach  i trasach wylotowych tych kilku największych polskich miast. To kolejny, po aktywnej współpracy z Polską Agencją Informacji i Handlu, czy Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną pomysł na zainteresowanie potencjalnych inwestorów i przedsiębiorców raciborską ofertą terenów inwestycyjnych.

Reklama nieruchomości inwestycyjnych przy ul. Cecylii i Gospodarczej będzie pojawiać się do końca czerwca tego roku rotacyjnie w wybranych przez Miasto Racibórz lokalizacjach na doświetlanych billboardach o powierzchni 48 m2.

 

Wrocław, ul. Kwiatkowskiego

 


Tablica przy ul. Kwiatkowskiego we Wrocławiu, która łączy miejsce Parku Handlowego Bielany Wrocławskie z centrum miasta. Reklama na łuku drogi, widoczna z odległości 500 metrów.

 

Wrocław lotnisko

 


Reklama we Wrocławiu przy drodze wyjazdowej z Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice, w odległości 1500 m od lotniska i 9 km przed centrum miasta.

Poznań ul. Krzywoustego

 


Tablica przy jednej z głównych ulic miasta. Reklama jest widoczna z 200 metrów.

Katowice lotnisko

 

Tablica jest zlokalizowana przy głównej drodze wjazdowej do Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach - w odległości 700 m do portu lotniczego. Reklama jest widoczna z ponad 400 m.

 Częstochowa, Aleja Wojska Polskiego


Tablica w centrum Częstochowy, w Alei Wojska Polskiego, przy trasie międzynarodowej nr 1 łączącej Warszawę z miastami GOP. 

Łódź, Aleja Włókniarzy

 


Lokalizacja znajduje się przy jednej z głównych ulic miasta. W sąsiedztwie znajduje się stacja benzynowa a vis a vis jest hipermarket. Tablica jest ustawiona równolegle do drogi w rejonie skrzyżowania z ul. Pojezierską gdzie jest ustawiona sygnalizacja świetlna co powoduje dłuższą widoczność reklamy.

Radom, ul. Czarnieckiego

 

Tablica przy ulicy Czarnieckiego, jednej z głównych ulic Radomia i zarazem przy trasie Warszawa - Kraków. Lokalizacja przy drodze dwupasmowej, bardzo dobrze widoczna kierowcom i pieszym z ponad 300 m.

Wdrażana kampania outdoorowa to krok w kierunku zmaksymalizowania zasięgu promocji naszych terenów i dotarcia do jak największej liczby potencjalnych inwestorów.  To także przetarcie szlaków i sprawdzenie, które kanały dystrybucji informacji mają największą skuteczność. Wkrótce ruszymy z kampanią telewizyjną. Spot promujący nasze tereny będzie emitowany na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce.

Racibórz podejmuje szereg działań zmierzających do pozyskania inwestorów krajowych i zagranicznych. W ich ramach prowadzi m. in. aktywną współpracę z Polską Agencją Informacji i Handlu, Śląskim Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera oraz z Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną. W wyniku podjętych działań związanych z pozyskiwaniem i obsługą inwestora sprzedane zostały tereny w ramach KSSE (tzw. „starej strefy”).  W grudniu 2016 roku, z uwagi na duże zainteresowanie terenami strefę rozszerzono o kolejne tereny przy ul. Cecylii/Gospodarczej. To 10 działek o łącznej powierzchni 7,5 ha. Dwie największe znalazły już nabywców. Rozstrzygnięcie przetargu na dwie kolejne działki planowane jest 29 stycznia.

Prace związane z uzbrojeniem nowo włączonego terenu zrealizowano przy wsparciu finansowym w ramach RPO WSL. Wartość projektu to ponad 3,8 mln zł, z czego dofinansowanie to ponad 2,3 mln zł. Również kampania billboardowa realizowana jest w ramach projektu „ Przygotowanie terenów inwestycyjnych typu brownfield, poprzez uzbrojenie w sieci  infrastruktury technicznej działek w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

do góry