Baza raciborskich terenów inwestycyjnych

2024-08-20
Posiadasz teren inwestycyjny lub halę produkcyjną?  Szukasz inwestora? Skontaktuj się z Wydziałem Rozwoju UM Racibórz! Projekt skierowany do prywatnych właścicieli nieruchomości inwestycyjnych. Jego celem jest pomoc w transformacji niezagospodarowanych terenów i hal w mieście oraz znalezienie potencjalnych inwestorów.

Zgłaszanie i publikowanie ofert nieruchomości odbywa się według ściśle określonych zasad. Każdy właściciel nieruchomości może nieodpłatnie zgłosić do Urzędu swoją nieruchomość, a dane dotyczące własności działki (na podstawie bazy ewidencji gruntów) oraz przeznaczenia terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego będą weryfikowane przez pracowników Referatu Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora. Konieczne jest uzupełnienie i podpisanie zamieszczonej ankiety terenu inwestycyjnego, a następnie dostarczenie jej do Referatu Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora w Wydziale Rozwoju.

Zasady udostępniania ogłoszeń: 1.    Ogłoszenie zamieszczane jest bezpłatnie na stronie internetowej www.raciborz.pl, na podstawie pisemnego zgłoszenia właściciela (współwłaścicieli) nieruchomości. Dokonać tego należy na formularzu pn. „Zgłoszenie terenu inwestycyjnego” osobiście w Urzędzie Miasta lub przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres: rozwoj@um.raciborz.pl. 2.    Dane dotyczące nieruchomości, w tym jej własności (na podstawie bazy ewidencji gruntów) oraz przeznaczenia terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego weryfikowane będą przez pracowników Referatu Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora. 3.    Dokonanie zgłoszenia nie jest jednoznaczne z umieszczeniem nieruchomości w bazie.  Urząd Miasta zastrzega sobie prawo do odmówienia publikacji ogłoszenia w bazie bez podania przyczyny. 4.    Cykliczna weryfikacja aktualności ogłoszeń przeprowadzana będzie co najmniej raz na 6 miesięcy - drogą mailową. W przypadku braku odpowiedzi zgłaszającego, ogłoszenie uznane zostanie za nieaktualne i usunięte z bazy. 5.    Wycofanie ogłoszenia z bazy następuje na wniosek właściciela (współwłaścicieli) na podstawie pisemnego zgłoszenia (zgłoszenia dokonać można osobiście w Urzędzie Miasta, przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną). 6.    Zgłaszający ma obowiązek powiadamiać Referat Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora o sprzedaży nieruchomości, a także o wszystkich zmianach dotyczących danych przekazanych w zgłoszeniu.   Szczegóły
do góry