Luty w Inkubatorze Przedsiębiorczości
2019-02-01
To będzie krótki miesiąc, ale intensywny. Wszystkich przedsiębiorców oraz zainteresowanych założeniem firmy zapraszamy do korzystania z oferty Inkubatora oraz udziału w naszych wydarzeniach.
Luty zaczniemy nietypowo, bo od śniadania biznesowego w Wodzisławiu Śląskim (https://sniadanie-subregion.evenea.pl/). Wydarzenie to skupi środowiska biznesowe i instytucje wspierające biznes z całego Subregionu Zachodniego województwa śląskiego. Mamy nadzieję, że wśród uczestników nie zabraknie przedsiębiorców z Raciborza, bo przecież sam pomysł, by takie śniadania organizować narodził się właśnie w Raciborzu.
Tydzień później — 15 lutego 2019 r. — odbędą się konsultacje dla osób zainteresowanych pozyskaniem dotacji oraz wsparcia przy tworzeniu nowych miejsc pracy w przedsiębiorstwach społecznych. Przez cały miesiąc, także podczas ferii zimowych, w środy i piątki dla wszystkich zainteresowanych będzie dostępny doradca biznesowy Inkubatora.
Dyżury Inkubatora: środa/piątek, godz.: 10:00-15:00
Zakres świadczonych porad:
instrumenty wsparcia dla MSP oraz osób podejmujących działalność gospodarczą;
pozyskiwanie środków na działalność z Powiatowego Urzędu Pracy;
środki na biznes w ramach sieci Aniołów Biznesu i Venture Capital;
nowoczesne metody badań marketingowych;
finanse i rachunkowość w małej firmie;
social media, marketing i PR;
modele biznesowe;
crowdfunding;
firma bez ZUS.
Wydarzenia edukacyjno-informacyjne
Jak pozyskać dotację na tworzenie nowych miejsc pracy w przedsiębiorstwach społecznych?
data: 15 lutego 2019 r. (piątek) | godz.: 12:00-15:00
miejsce: Inkubator Przedsiębiorczości w Raciborzu (Batorego 7, biuro Inkubatora na III piętrze)
***
Kontakt
Inkubator Przedsiębiorczości w Raciborzu
ul. Batorego 7, pok. 4 (II piętro), 47-400 Racibórz
tel.: 791 761 057 | WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
Aktualności Inkubatora
PrzedsieborczyRaciborz.pl | fb.com/PrzedsiebiorczyRaciborz
Inkubator Przedsiębiorczości jest finansowany ze środków Miasta Racibórz. Inkubator prowadzi Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS.