Dodatkowe linie tematyczne w ZUS
2020-03-12
W związku z kolejnymi przypadkami Koronawirusa w Polsce, Zakład Ubezpieczeń Społecznych utworzył, w Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (tel. 22 560 16 00) nowe linie tematyczne, dla osób, które potrzebują informacji na temat:
zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji - po połączeniu z infolinią ZUS, na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9
ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności - po połączeniu z infolinią ZUS, na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7
w innych sprawach - po połączeniu z infolinią ZUS, po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
- 1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
- 2 - Renty i emerytury,
- 3 – Zasiłki,
- 4 - Informacje dla ubezpieczonych,
- 5 - Informacje dla płatników.