Strona główna/Urban Lab/Aktualności/Archiwum/Dodatkowe linie tematyczne w ZUS

Dodatkowe linie tematyczne w ZUS

2020-03-12
W związku z kolejnymi przypadkami Koronawirusa w Polsce, Zakład Ubezpieczeń Społecznych utworzył, w Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS  (tel. 22 560 16 00) nowe linie tematyczne, dla osób, które potrzebują informacji na temat: zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji - po połączeniu z infolinią ZUS, na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9 ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności - po połączeniu z infolinią ZUS, na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7 w innych sprawach - po połączeniu z infolinią ZUS, po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
  • 1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
  • 2 - Renty i emerytury,
  • 3 – Zasiłki,
  • 4 - Informacje dla ubezpieczonych,
  • 5 - Informacje dla płatników.
Źródło
do góry