Konkurs Marka-Śląskie

2016-05-23
Konkurs ma na celu promowanie tych, którzy swój sukces osiągnęli dzięki ciężkiej pracy i dobrej koniunkturze, ale też solidnemu marketingowi i planowanemu budowaniu własnej marki. Nagroda „Marka-Śląskie” jest podziękowaniem za znaczący wkład nagrodzonych instytucji w rozwój województwa śląskiego. Nagrodami honorowane będą również osobowości odpowiedzialne społecznie, aktywne i przedsiębiorcze, które wniosły niekwestionowany wkład i są szczególnie zaangażowane w promocję naszego regionu.
[divider height="30"] Nagrody przyznawane są w następujących kategoriach: GOSPODARKA, NAUKA, KULTURA, DZIEDZICTWO KULTUROWE REGIONU, SPORT, TURYSTYKA I REKREACJA, PRODUKT, USŁUGA, ZDROWIE, ORGANIZACJE POZARZĄDOWE, SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU, MEDIA, OSOBOWOŚĆ ROKU. W bieżącym roku zostanie wybrany po raz pierwszy spośród nominowanych do nagrody, w drodze publicznego głosowania, również AMBASADOR MARKI-ŚLĄSKIEJ. Kandydatów do nagrody „Marka-Śląskie” mogą zgłaszać jednostki samorządu terytorialnego, samorządy zawodowe, gospodarcze, wyższe uczelnie, stowarzyszenia, organizacje pozarządowe pożytku publicznego, fundacje oraz redakcje prasy, radia i telewizji. Zainteresowane konkursem podmioty mają prawo same zgłosić swoją kandydaturę. Nagrody wręczone zostaną 3 września br., na Gali Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach. Wnioski o przyznanie nagrody „Marka–Śląskie” zgłaszający przesyłają wraz z załącznikami pocztą tradycyjną na adres biura kapituły konkursu lub pocztą elektroniczną na adres markaslaskie@riph.com.pl, do 30 czerwca 2016 roku. Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne. Szczegóły dotyczące konkursu wraz z pełną dokumentacją znajdują się na stronie internetowej Izby (www.riph.com.pl) oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego (www.slaskie.pl). Źródło: www.riph.com.pl
do góry