Konkurs ma na celu promowanie tych, którzy swój sukces osiągnęli dzięki ciężkiej pracy i dobrej koniunkturze, ale też solidnemu marketingowi i planowanemu budowaniu własnej marki. Nagroda „Marka-Śląskie” jest podziękowaniem za znaczący wkład nagrodzonych instytucji w rozwój województwa śląskiego. Nagrodami honorowane będą również osobowości odpowiedzialne społecznie, aktywne i przedsiębiorcze, które wniosły niekwestionowany wkład i są szczególnie zaangażowane w promocję naszego regionu.
[divider height="30"]
Nagrody przyznawane są w następujących kategoriach: GOSPODARKA, NAUKA, KULTURA, DZIEDZICTWO KULTUROWE REGIONU, SPORT, TURYSTYKA I REKREACJA, PRODUKT, USŁUGA, ZDROWIE, ORGANIZACJE POZARZĄDOWE, SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU, MEDIA, OSOBOWOŚĆ ROKU.
W bieżącym roku zostanie wybrany po raz pierwszy spośród nominowanych do nagrody, w drodze publicznego głosowania, również AMBASADOR MARKI-ŚLĄSKIEJ.
Kandydatów do nagrody „Marka-Śląskie” mogą zgłaszać jednostki samorządu terytorialnego, samorządy zawodowe, gospodarcze, wyższe uczelnie, stowarzyszenia, organizacje pozarządowe pożytku publicznego, fundacje oraz redakcje prasy, radia i telewizji. Zainteresowane konkursem podmioty mają prawo same zgłosić swoją kandydaturę.
Nagrody wręczone zostaną 3 września br., na Gali Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach. Wnioski o przyznanie nagrody „Marka–Śląskie” zgłaszający przesyłają wraz z załącznikami pocztą tradycyjną na adres biura kapituły konkursu lub pocztą elektroniczną na adres
markaslaskie@riph.com.pl, do
30 czerwca 2016 roku.
Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne.
Szczegóły dotyczące konkursu wraz z pełną dokumentacją znajdują się na stronie internetowej Izby (
www.riph.com.pl) oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego (
www.slaskie.pl).
Źródło: www.riph.com.pl