Wrocław, Poznań, Katowice, Radom, Łódź i Częstochowa. Na terenie tych miast Racibórz będzie promował tereny inwestycyjne tzw. „nowej strefy” przy ul. Cecylii i Gospodarczej. W ramach kampanii, już w lutym, billboardy zachęcające do inwestowania w Raciborzu pojawią się przy głównych ulicach, centrach handlowych , lotniskach i trasach wylotowych tych kilku największych polskich miast. To kolejny, po aktywnej współpracy z Polską Agencją Informacji i Handlu, czy Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną pomysł na zainteresowanie potencjalnych inwestorów i przedsiębiorców raciborską ofertą terenów inwestycyjnych.
Reklama nieruchomości inwestycyjnych przy ul. Cecylii i Gospodarczej będzie pojawiać się do końca czerwca tego roku rotacyjnie w wybranych przez Miasto Racibórz lokalizacjach na doświetlanych billboardach o powierzchni 48 m2. To krok w kierunku zmaksymalizowania zasięgu promocji naszych terenów i dotarcia do jak największej liczby potencjalnych inwestorów. Wdrażana kampania outdoorowa to także przetarcie szlaków i sprawdzenie, które kanały dystrybucji informacji mają największą skuteczność. Wkrótce ruszymy z kampanią telewizyjną. Spot promujący nasze tereny będzie emitowany na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce.
Racibórz podejmuje szereg działań zmierzających do pozyskania inwestorów krajowych i zagranicznych. W ich ramach prowadzi m. in. aktywną współpracę z Polską Agencją Informacji i Handlu, Śląskim Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera oraz z Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną. W wyniku podjętych działań związanych z pozyskiwaniem i obsługą inwestora sprzedane zostały tereny w ramach KSSE (tzw. „starej strefy”). W grudniu 2016 roku, z uwagi na duże zainteresowanie terenami strefę rozszerzono o kolejne tereny przy ul. Cecylii/Gospodarczej. To 10 działek o łącznej powierzchni 7,5 ha. Dwie największe znalazły już nabywców. Rozstrzygnięcie przetargu na dwie kolejne działki planowane jest 29 stycznia.
Prace związane z uzbrojeniem nowo włączonego terenu zrealizowano przy wsparciu finansowym w ramach RPO WSL. Wartość projektu to ponad 3,8 mln zł, z czego dofinansowanie to ponad 2,3 mln zł. Również kampania billboardowa realizowana jest w ramach projektu „ Przygotowanie terenów inwestycyjnych typu brownfield, poprzez uzbrojenie w sieci infrastruktury technicznej działek w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
WROCŁAW- ul. Kwiatkowskiego
Tablica przy ul. Kwiatkowskiego we Wrocławiu, która łączy miejsce Parku Handlowego Bielany Wrocławskie (Makro,Tesco, IKEA, OBI, Castorama, Auchan, Leroy Merlin, Jula) z centrum miasta. Reklama na łuku drogi, widoczna z odległości 500 metrów.

WROCŁAW LOTNISKO
Reklama we Wrocławiu przy drodze wyjazdowej
z Międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław-Strachowice, w odległości 1500 m od lotniska
i 9 km przed centrum miasta.
KATOWICE LOTNISKO
Tablica jest zlokalizowana przy głównej drodze wjazdowej do Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach - w odległości 700 m do portu lotniczego. Reklama jest widoczna z ponad 400 m.

CZĘSTOCHOWA, ALEJA WOJSKA POLSKIEGO
Tablica w centrum Częstochowy, w Alei Wojska Polskiego, przy trasie międzynarodowej
nr 1 łączącej Warszawę z miastami GOP. Reklama ulokowana przy drodze trzypasmowej, widoczna z odległości ponad 200 m, na wysokości Galerii Handlowej Jurajska.
ŁÓDŹ, ALEJA WŁÓKNIARZY
Lokalizacja znajduje się przy jednej z głównych ulic miasta. W sąsiedztwie znajduje się stacja benzynowa a vis a vis jest hipermarket. Tablica jest ustawiona równolegle do drogi w rejonie skrzyżowania z ul. Pojezierską gdzie jest ustawiona sygnalizacja świetlna co powoduje dłuższą widoczność reklamy.
RADOM, UL. CZARNIECKIEGO
Tablica przy ulicy Czarnieckiego, jednej z głównych ulic Radomia
i zarazem przy trasie Warszawa - Kraków. Lokalizacja przy drodze dwupasmowej, bardzo dobrze widoczna kierowcom i pieszym
z ponad 300 m.
POZNAŃ, UL. KRZYWOUSTEGO
Tablica przy jednej z głównych ulic miasta. Reklama jest widoczna z 200 metrów.

Źródło: UM Racibórz