Nabór na stanowisko podinspektora ds. inwestycji i remontów w zakresie dróg
Prezydent Miasta Racibórz ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. inwestycji i remontów w zakresie dróg w Wydziale Inwestycji i Urbanistyki Urzędu Miasta Racibórz ul. Króla Stefana Batorego 6 w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagania :
1) niezbędne:
- wykształcenie wyższe inżynierskie na kierunku budownictwo
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia.
2) dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo ze specjalnością drogową
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej
- 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji,
- znajomość przepisów ustaw:
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy Prawo budowlane.
Warunki pracy na stanowisku:
- praca biurowa 60%
- praca w terenie 40%
- praca przy komputerze
- pełny wymiar czasu pracy
- planowany termin rozpoczęcia pracy od 01.03.2022 r.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2021 r.
- miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Sprawowanie kontroli i nadzoru nad remontami i inwestycjami drogowymi.
- Zlecanie i merytoryczne weryfikowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Przygotowanie materiałów przetargowych i współpraca z Referatem Zamówień Publicznych – przy przeprowadzaniu przetargów.
- Przygotowanie i doprowadzenie do zawarcia umów o roboty budowlane i prace projektowe.
- Organizowanie odbiorów, rozliczenie i przekazanie zakończonej inwestycji wydziałowi zlecającemu lub użytkownikowi.
- Opracowanie wspólnie z wydziałami i jednostkami merytorycznymi założeń inwestycyjnych.
- Współdziałanie z innymi wydziałami Urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w celu realizacji inwestycji.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe, o których mowa w pkt. I ppkt. 2b, w przypadku ich posiadania
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, o którym mowa w pkt. I ppkt. 2c,
w przypadku jego posiadania,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji
w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych, - oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.
Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. V
ppkt. 4-9 dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce „Praca w Urzędzie” – „Druki do pobrania” lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:
Etap I obejmować będzie test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2d.
Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.
O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją „Nabór na stanowisko podinspektora ds. inwestycji i remontów w zakresie dróg w Wydziale Inwestycji
i Urbanistyki ” z podaniem imienia i nazwiska kandydata w terminie do 15.02.2022 r., w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Dokumenty aplikacyjne najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną – zgodnie z art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone po upływie 14 dni od dnia opublikowania wyników naboru.
Kandydat wybrany do zatrudnienia, podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych podlega skierowaniu do odbycia służby przygotowawczej, o której mowa
w art. 19 niniejszej ustawy.
Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.
Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.