Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu „Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym”
Informacja dodatkowa dla oferentów, którym przyznano dotację w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych na 2021 r. z zakresu „Przeciwdziałanie uzależnieniom i patologiom społecznym” pn” Propagowanie zdrowego sposobu spędzania czasu wolnego poprzez organizację zajęć o charakterze sportowym i rekreacyjnym dla dzieci i młodzieży wraz z zajęciami profilaktycznymi”
- Przyznana dotacja jest równa dotacji wnioskowanej.
W przypadku, gdy dotacja została udzielona w pełnej wysokości złożona oferta jest wiążąca.
W terminie 14 dni od ogłoszenia rozstrzygnięcia, prosimy o dostarczenie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy zgodnie z Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego z 24 października 2018 r w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań
z wykonania tych zadań:
1) kopii aktualnego wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji (dopuszcza się przedłożenie wydruku komputerowego aktualnych informacji o podmiocie wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego).
W celu skutecznego podpisania umowy prosimy o dostarczenie także:
1) pisemnej informacji o sposobie reprezentacji oferenta wobec organu administracji publicznej – Prezydenta Miasta Racibórz, w tym imiona i nazwiska osób upoważnionych do reprezentowania oferenta wobec organu administracji publicznej wraz z przytoczeniem podstawy umocowania (np. statut, pełnomocnictwo czy też inna podstawa).
2) pisemnej informacji o numerze rachunku bankowego, na który zostanie przelana przyznana dotacja.
- Przyznana dotacja jest niższa niż dotacja wnioskowana.
W terminie 14 dni od ogłoszenia rozstrzygnięcia, prosimy o dostarczenie dokumentów niezbędnych do podpisania umowy, które są zgodne z Rozporządzeniem Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego z 24 października 2018 r w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań
z wykonania tych zadań:
1) zaktualizowanego harmonogramu działań (dział III, punkt 4 oferty).
2) zaktualizowanej kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadania.
3) zaktualizowanego opisu poszczególnych działań (dział III, punkt 3 oferty).
4) kopii aktualnego wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji (dopuszcza się przedłożenie wydruku komputerowego aktualnych informacji o podmiocie wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego).
W celu skutecznego podpisania umowy prosimy o dostarczenie także:
1) pisemnej informacji o sposobie reprezentacji oferenta wobec organu administracji publicznej – Prezydenta Miasta Racibórz, w tym imiona i nazwiska osób upoważnionych do reprezentowania oferenta wobec organu administracji publicznej wraz z przytoczeniem podstawy umocowania (np. statut, pełnomocnictwo czy też inna podstawa).
2) pisemnej informacji o numerze rachunku bankowego, na który zostanie przelana przyznana dotacja.
Należy zwrócić uwagę, że mimo przyznania niższej kwoty dotacji rezultaty zadania są wiążące i należy je zrealizować.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Wydziałem Spraw Społecznych ,
tel. +48 32 7550621, e-mail: spoleczny@um.raciborz.pl, www.raciborz.pl
Zarządzenie znajdą państwo w załączniku.
Format | Data publikacji / aktualizacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Aktualności | ||||
2021-07-02 |
Zarządzenie 1340-2021.pdf
ilość pobrań: 257
|
Zarządzenie 1340-2021.pdf 212.63KB | zobacz |