Ulgi z kartą „Senior 60+”

2013-10-01
UM Racibórz
UM Racibórz

Dziś startuje program „Senior 60+”, który adresowany jest do tych, którzy ukończyli 60 lat i są zameldowani oraz zamieszkują na terenie Raciborza. Program zakłada system ulg na wybrane usługi. W urzędzie miasta w Raciborzu można już składać wnioski o wydanie karty.

 Kartę „Senior 60+” może otrzymać każda osoba, zameldowana oraz zamieszkująca na terenie Raciborza, która złoży właściwie wypełniony wniosek, w Wydziale Spraw Społecznych lub Biurze Obsługi Interesanta w urzędzie miasta w Raciborzu. Przy składaniu wniosku należy okazać aktualny dokument potwierdzający tożsamość i wiek osoby.

Karta „Senior 60+” zawiera imię, nazwisko i jest ważna tylko z ważnym dokumentem potwierdzającym tożsamość osoby. Posiadacz karty „Senior 60+” uczestniczy w programie osobiście, a jego członkostwo nie podlega przeniesieniu na inne osoby.

 Osoba zainteresowana wydaniem karty „Senior 60+” jest zobowiązana do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Miasto Racibórz oraz podmioty współpracujące w ramach realizacji programu. Karta „Senior 60+” zostanie wydana po weryfikacji złożonego wniosku w ciągu 30 dni od dnia jego złożenia. W imieniu wnioskodawcy kartę może odebrać inna osoba pełnoletnia, posiadająca stosowne upoważnienie. Karta wydawana będzie bezterminowo.

 Szczegółowe zasady wydawania karty określone zostały w Regulaminie, z którego treścią zapoznać się można na stronie internetowej miasta pod adresem www.raciborz.pl. Tutaj również dostępna jest informacja o przysługujących ulgach. Natomiast na stronie internetowej www.esim.pl, w zakładce „Wspieranie Rodziny”, będzie można sprawdzić lokalizację wszystkich partnerów, którzy biorą udział w programie.

 Poniżej publikujemy listę podmiotów, które współpracują z urzędem miasta w Raciborzu w ramach programu „Senior 60+”.

 

 

do góry