Strona główna/Urząd/Aktualności/Wygaszenie platformy SEKAP

Wygaszenie platformy SEKAP

2021-11-23
 

Urząd Miasta Racibórz informuje, że w związku z decyzją o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP od 1 grudnia 2021r. wyłączona zostanie możliwość przesyłania wniosków do urzędu przy użyciu platformy SEKAP.

Od 23 grudnia 2021r.  rozpoczną się prace konserwacyjne związane z przygotowaniem systemu SEKAP do zamknięcia. Od tego dnia System SEKAP będzie niedostępny, nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP. Nie będzie możliwości zalogowania się na skrzynkę, ani pobrania pism. Dane zostaną nieodwracalnie usunięte ze wszystkich skrzynek kontaktowych. Operacja usunięcia jest nieodwracalna i nie będzie możliwości przywrócenia korespondencji do skrzynki.

Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja w jaki sposób należy pobrać korespondencję znajdującą się w skrzynce kontaktowej. Instrukcja dostępna jest na stronie SEKAP oraz na stronie https://e.slaskie.pl/pl/sekap/wygaszanie_platformy_sekap/

W związku z wygaszeniem Platformy SEKAP pisma elektroniczne do Urzędu Miasta Racibórz należy wysyłać za pośrednictwem Platformy ePUAP. Adres elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miasta Racibórz na Platformie ePUAP: /xp47en3j9b/skrytka

do góry