Dodatkowe linie tematyczne w ZUS
2020-03-12
ZUS 22 560 16 00
W związku z kolejnymi przypadkami koronawirusa w Polsce, Zakład Ubezpieczeń Społecznych utworzył, w Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (tel. 22 560 16 00) nowe linie tematyczne, dla osób, które potrzebują informacji na temat:
- zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji – po połączeniu z infolinią ZUS, na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9
- ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności – po połączeniu z infolinią ZUS, na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7
- w innych sprawach – po połączeniu z infolinią ZUS, po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
2 – Renty i emerytury,
3 – Zasiłki,
4 – Informacje dla ubezpieczonych,
5 – Informacje dla płatników.
Więcej informacji o świadczeniach przeczytasz na stronie ZUS